Κυριακή 19 Μαρτίου 2017

ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ-ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ

,
Θεμέλιο της φιλοσοφίας του Marketing είναι οι δραστηριότητες αυτού που παράγει το προϊόν ή υπηρεσία πρέπει να ξεκινάνε από τις ανάγκες ή τις επιθυμίες του υποψήφιου πελάτη.
Για την εξασφάλιση της ικανοποίησης των πελατών η επιχείρηση πρέπει να συμβουλεύεται συνεχώς το περιβάλλον της και να προσαρμόζεται προς αυτό. Και γιατί η πραγματική ΕΠΙΤΥΧΙΑ της επιχείρησης εξαρτάται τελικά από το βαθμό γνώσης και εκτιμήσεις των πραγματικών αναγκών των πελατών της, καθώς επίσης και της προσφοράς εκείνων των προϊόντων (αγαθών-υπηρεσιών), που ανταποκρίνονται καλύτερα στην ικανοποίηση αυτών των αναγκών.
Το τουριστικό Marketing απευθύνεται σε κοινό δύο ειδών:

  • αφενός στο κοινό των υποψήφιων πελατών-τουριστών μίας περιοχής η μίας επιχείρησης, που πρέπει να μείνουν ευχαριστημένοι από την επίσκεψη τους, και
  • αφετέρου στους κατοίκους της περιοχής και τους εργαζόμενους στις τουριστικές επιχειρήσεις, που πρέπει οι τουρίστες επισκέπτες να μην τους επηρεάζουν υπέρμετρα, στις συνήθειες, παραδόσεις και γενικά στη ζωή τους.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου