Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2017

ΜΑRKETING & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Όταν είσαι επιχειρηματίας και θέλεις να προβληθεί η επιχείρηση σου πρέπει να απευθυνθείς στο κατάλληλο επικοινωνιακό μέσο που ασχολείται σοβαρά με τον κλάδο σου. Αυτό το μέσο έχει την ευθύνη για να σε προβάλει στους υποψήφιους πελάτες σου. Για παράδειγμα στον κλάδο του ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ένας επιχειρηματίας θα απευθυνθεί σε τουριστικά περιοδικά, εκθέσεις, τουριστικά blog κτλ ώστε να προβάλει το προϊών του. Δεν νοείται π.χ ένα τουριστικό περιοδικό να προβάλει ένα κρεοπωλείο ή ένα βιβλιοπωλείο είναι λάθος, οι συγκεκριμένες επιχείρισης δεν θα έχουν κανένα όφελος γιατί το περιοδικό δεν απευθύνεται σε αγοραστές του είδους τους. Έτσι λοιπόν σύμφωνα με τις αρχές του Marketing και τις επιχειρηματικότητας είναι πολύ σημαντικό να ξέρουμε σε ποιο κοινό απευθυνομαστε όταν έχουμε κάποια επιχείρηση, και αντίστροφος τα μέσα επικοινωνίας που ασχολούνται σοβάρά με ένα συγκεκριμενο κλάδο να γνωρίζουν ποιες επιχειρήσεις προβάλουν και για ποιό
λόγο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου