Από σήμερα 29/03/2017 ο δήμος Καστοριάς και η τουριστική επιχείρηση έβαλαν σε λειτουργία το τουριστικό περίπτερο το οποίο διαθέτει έντυπο υλικό με πληροφορίες για τα αξιοθέατα και την Καστοριά. Βρίσκεται σε σημείο οπού εκεί παρκάρουν τα λεωφορεία των εκδρομέων μπροστά από την περιφερειακή ενότητα Καστοριάς το οποίο είναι εμφανές από τους τουρίστες (επισκέπτες) Οι μέρες λειτουργίας του Πέμπτη-Κυριακή 10:00-18:00
Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017
Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017
Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Αυτές οι ευκαιρίες μπορεί να προέρχονται από το εξωτερικό ή το εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης. Ευκαιρίες προερχόμενες από το εσωτερικό της επιχείρισης μπορεί να προέλθουν από την έγκαιρη και καλή εκπαίδευση του προσωπικού, από την επέκταση της επιχείρησης σε εκμετάλλευση συμπληρωματικών δραστηριοτήτων κ.λ.π. Αλλά ευκαιρίες μπορεί να προέλθουν και από το εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης, όπως είναι η κατασκευή και λειτουργία ενός νέου αεροδρομίου ή ενός οδικού δικτύου.
Κυριακή 19 Μαρτίου 2017
ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ-ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ
,
Θεμέλιο της φιλοσοφίας του Marketing είναι οι δραστηριότητες αυτού που παράγει το προϊόν ή υπηρεσία πρέπει να ξεκινάνε από τις ανάγκες ή τις επιθυμίες του υποψήφιου πελάτη.
Για την εξασφάλιση της ικανοποίησης των πελατών η επιχείρηση πρέπει να συμβουλεύεται συνεχώς το περιβάλλον της και να προσαρμόζεται προς αυτό. Και γιατί η πραγματική ΕΠΙΤΥΧΙΑ της επιχείρησης εξαρτάται τελικά από το βαθμό γνώσης και εκτιμήσεις των πραγματικών αναγκών των πελατών της, καθώς επίσης και της προσφοράς εκείνων των προϊόντων (αγαθών-υπηρεσιών), που ανταποκρίνονται καλύτερα στην ικανοποίηση αυτών των αναγκών.
Το τουριστικό Marketing απευθύνεται σε κοινό δύο ειδών:
Για την εξασφάλιση της ικανοποίησης των πελατών η επιχείρηση πρέπει να συμβουλεύεται συνεχώς το περιβάλλον της και να προσαρμόζεται προς αυτό. Και γιατί η πραγματική ΕΠΙΤΥΧΙΑ της επιχείρησης εξαρτάται τελικά από το βαθμό γνώσης και εκτιμήσεις των πραγματικών αναγκών των πελατών της, καθώς επίσης και της προσφοράς εκείνων των προϊόντων (αγαθών-υπηρεσιών), που ανταποκρίνονται καλύτερα στην ικανοποίηση αυτών των αναγκών.
Το τουριστικό Marketing απευθύνεται σε κοινό δύο ειδών:
- αφενός στο κοινό των υποψήφιων πελατών-τουριστών μίας περιοχής η μίας επιχείρησης, που πρέπει να μείνουν ευχαριστημένοι από την επίσκεψη τους, και
- αφετέρου στους κατοίκους της περιοχής και τους εργαζόμενους στις τουριστικές επιχειρήσεις, που πρέπει οι τουρίστες επισκέπτες να μην τους επηρεάζουν υπέρμετρα, στις συνήθειες, παραδόσεις και γενικά στη ζωή τους.
Πέμπτη 16 Μαρτίου 2017
Κυριακή 12 Μαρτίου 2017
Καλώς ήρθατε στo blog του Kastoria Travel Ιnformation!
Η Καστορία είναι ένα στολίδι της φύσης αλλά και του πολιτισμού, η οποία μπορεί να υποστηρίξει πολλές μορφές τουρισμού. Οι επιπτώσης της Καστοριάς απο τον τουρισμό ειναι σημαντικές για την ανάπτηξη του οικονομικού και βιοτικού επίπεδου της περιοχής. Με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν πολλές ξενοδοχειακές μονάδες σύγχρονες αλλά και παραδοσιακές, καταστήματα εστίασης και coοffe, καταστήματα με δερμάτινα είδη, καταστήματα souvenir και παραδοσιακών τοπικών προιόντων. H Καστοριά συνδέεται αεροπορικά με την Αθήνα, μέσω του διεθνούς αεροδρομίου «Αριστοτέλης», το οποίο βρίσκεται στο Άργος Ορεστικό,καθώς και μέσω ΚΤΕΛ
Σάββατο 11 Μαρτίου 2017
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)