Σάββατο 15 Απριλίου 2017
Παρασκευή 14 Απριλίου 2017
ΕΠΙΤΑΦΙΟΙ
Όπως κάθε χρόνο κλήρος και λαός ψέλνει τα εγκώμια προς τον Κύριο μας Ιησού Χριστό, ενώ στην συνέχεια γίνεται λιτάνευση του επιτάφιου της Ιεράς Μητρόπολης Καστοριάς (Κοιμήσεως της Θεοτόκου) και του επιτάφιου της Ιεράς μονής του Αγίου Γεωργίου οι οποίοι συναντιούνται στην πλατεία Ομονοίας. Επίσης λιτάνευση γίνεται σε κάθε ενορία και μοναστήρι της Καστοριάς.
Δευτέρα 10 Απριλίου 2017
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Ο Τουρισμός αποτελεί αναμφίβολα μεγάλο κομμάτι της Ελληνικής οικονομικής και όχι μόνο πραγματικότητας. Είναι η βασικότερη πηγή ρευστότητας και δημιουργίας θέσεων εργασίας στον τόπο μας.
Το πως βλέπουμε η πώς αντιμετωπίζουμε τον τουρίστα (επισκέπτη) είναι πάρα πολύ σοβαρό ζήτημα, που χρήζει δέουσας, προσοχής και ευθύνης. Η συνολική ταξιδιωτική εμπειρία που αποκομίζει κάθε τουρίστας (επισκέπτης) επηρεάζεται από διάφορους παράγοντες του τουριστικού προϊόντος, είτε αυτά αφορούν υποδομές πάσης φύσεως είτε περιβαλλοντικές παραμέτρους, καθώς ο τουρίστας (επισκέπτης) πρέπει να απολαμβάνει τις μέγιστες δυνατές υπηρεσίες και φροντίδες.
Στο σημείο αυτό ένα πολύ σημαντικό μέρος για την σωστή ανάπτυξη του τουρισμού στον τόπο μας ειναι να υπάρχει η τουριστική συνείδηση από τον κάθε εναν πολίτη ξεχωριστά που ζεί σε μια τουριστική περιοχή, έτσι ώστε να μπορέσει να συνεισφέρει στην δημιουργία της θετικής εικόνας που θα έχει ο τουρίστας (επισκέπτης) φεύγοντας ή αναπολώντας το πέρασμα του απο την περιοχή μας.
Το πως βλέπουμε η πώς αντιμετωπίζουμε τον τουρίστα (επισκέπτη) είναι πάρα πολύ σοβαρό ζήτημα, που χρήζει δέουσας, προσοχής και ευθύνης. Η συνολική ταξιδιωτική εμπειρία που αποκομίζει κάθε τουρίστας (επισκέπτης) επηρεάζεται από διάφορους παράγοντες του τουριστικού προϊόντος, είτε αυτά αφορούν υποδομές πάσης φύσεως είτε περιβαλλοντικές παραμέτρους, καθώς ο τουρίστας (επισκέπτης) πρέπει να απολαμβάνει τις μέγιστες δυνατές υπηρεσίες και φροντίδες.
Στο σημείο αυτό ένα πολύ σημαντικό μέρος για την σωστή ανάπτυξη του τουρισμού στον τόπο μας ειναι να υπάρχει η τουριστική συνείδηση από τον κάθε εναν πολίτη ξεχωριστά που ζεί σε μια τουριστική περιοχή, έτσι ώστε να μπορέσει να συνεισφέρει στην δημιουργία της θετικής εικόνας που θα έχει ο τουρίστας (επισκέπτης) φεύγοντας ή αναπολώντας το πέρασμα του απο την περιοχή μας.
Τρίτη 4 Απριλίου 2017
Δευτέρα 3 Απριλίου 2017
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ
Πάρα πολλές σχολικές εκδρομές φιλοξένησε η πόλη μας το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε από διάφορα μέρη της Ελλάδας (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Δράμα, Ορεστιάδα κ.α) Το πρόγραμμα τους ήταν πλούσιο από τις επισκέψεις στα αξιοθέατα την εστίαση και την διασκέδαση τους. Αποδεικνύεται για άλλη μια φορά ότι η Καστοριά είναι ο νούμερο ένα προορισμός και για τους μαθητές.
Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ
Από σήμερα 29/03/2017 ο δήμος Καστοριάς και η τουριστική επιχείρηση έβαλαν σε λειτουργία το τουριστικό περίπτερο το οποίο διαθέτει έντυπο υλικό με πληροφορίες για τα αξιοθέατα και την Καστοριά. Βρίσκεται σε σημείο οπού εκεί παρκάρουν τα λεωφορεία των εκδρομέων μπροστά από την περιφερειακή ενότητα Καστοριάς το οποίο είναι εμφανές από τους τουρίστες (επισκέπτες) Οι μέρες λειτουργίας του Πέμπτη-Κυριακή 10:00-18:00
Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017
Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Αυτές οι ευκαιρίες μπορεί να προέρχονται από το εξωτερικό ή το εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης. Ευκαιρίες προερχόμενες από το εσωτερικό της επιχείρισης μπορεί να προέλθουν από την έγκαιρη και καλή εκπαίδευση του προσωπικού, από την επέκταση της επιχείρησης σε εκμετάλλευση συμπληρωματικών δραστηριοτήτων κ.λ.π. Αλλά ευκαιρίες μπορεί να προέλθουν και από το εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης, όπως είναι η κατασκευή και λειτουργία ενός νέου αεροδρομίου ή ενός οδικού δικτύου.
Κυριακή 19 Μαρτίου 2017
ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ-ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ
,
Θεμέλιο της φιλοσοφίας του Marketing είναι οι δραστηριότητες αυτού που παράγει το προϊόν ή υπηρεσία πρέπει να ξεκινάνε από τις ανάγκες ή τις επιθυμίες του υποψήφιου πελάτη.
Για την εξασφάλιση της ικανοποίησης των πελατών η επιχείρηση πρέπει να συμβουλεύεται συνεχώς το περιβάλλον της και να προσαρμόζεται προς αυτό. Και γιατί η πραγματική ΕΠΙΤΥΧΙΑ της επιχείρησης εξαρτάται τελικά από το βαθμό γνώσης και εκτιμήσεις των πραγματικών αναγκών των πελατών της, καθώς επίσης και της προσφοράς εκείνων των προϊόντων (αγαθών-υπηρεσιών), που ανταποκρίνονται καλύτερα στην ικανοποίηση αυτών των αναγκών.
Το τουριστικό Marketing απευθύνεται σε κοινό δύο ειδών:
Για την εξασφάλιση της ικανοποίησης των πελατών η επιχείρηση πρέπει να συμβουλεύεται συνεχώς το περιβάλλον της και να προσαρμόζεται προς αυτό. Και γιατί η πραγματική ΕΠΙΤΥΧΙΑ της επιχείρησης εξαρτάται τελικά από το βαθμό γνώσης και εκτιμήσεις των πραγματικών αναγκών των πελατών της, καθώς επίσης και της προσφοράς εκείνων των προϊόντων (αγαθών-υπηρεσιών), που ανταποκρίνονται καλύτερα στην ικανοποίηση αυτών των αναγκών.
Το τουριστικό Marketing απευθύνεται σε κοινό δύο ειδών:
- αφενός στο κοινό των υποψήφιων πελατών-τουριστών μίας περιοχής η μίας επιχείρησης, που πρέπει να μείνουν ευχαριστημένοι από την επίσκεψη τους, και
- αφετέρου στους κατοίκους της περιοχής και τους εργαζόμενους στις τουριστικές επιχειρήσεις, που πρέπει οι τουρίστες επισκέπτες να μην τους επηρεάζουν υπέρμετρα, στις συνήθειες, παραδόσεις και γενικά στη ζωή τους.
Πέμπτη 16 Μαρτίου 2017
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)